Tål han inte det heller?!

Edwin är vakne mer eller mindre hela nätterna just nu. Är glad om jag får sova mer än en timme i sträck. Han vaknar och bökar runt, vill äta hela tiden. Äter nu ca 600 ml från 19-07.. Inte hållbart alls. Men ett vanligt tecken när man har ont kan vara att man äter. Och som det verkar just nu är det altheran han är allergisk mot.
Läkaren ville ju dock inte skriva ut Neocate sist, men på måndag ska jag ringa och ligga på rejält. En månad kan vi ju få testa neocate och se. Tänk om allt skulle bli bra? Tänk om han då kommer kunna bajsa?
 
Fy fan, att inte läkarna kan lyssna på föräldrarna. Som känner sina barn bäst! Nej, de ska bara gå på kunskap.
Men på måndag är jag inte rolig. Jag ska ha ett recept på neocate, och de är fort!
 
Försökte göra välling på muksugröten, han åt några milliliter i sömnen. Var ju inte gott, så jag förstår han. Men Altheran är ju inte heller god så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0