Ostmacka.

Edwin har valt att sluta amma. Han vägrade bröstet på morgonen, vilket inte är likt honom. I tre dagar försökte jag ge bröstet, men icke då. Så de var bara konstatera att han har tröttnat. Både skönt och inte. Hade han inte varit allergisk hade jag gråtit just nu. Eftersom min tanke var, att han precis som Athida skulle vara ett långtidsammande barn. Men som sagt, ibland får man tänka om.

Vilket vi fick göra nu. Fördelen med att han inte ammar är ju som sagt att jag kan äta vad jag vill igen. Igår njöt jag av en varm ostmacka med aromat på. Som jag har saknar aromaten! Helt sinnessjukt.

Edwin är ju lika glad som vanligt för de. Idag hade han gått upp lite. Var alltså på bvc för vägning. Han har halkat ner ca 2-3 kanaler. Så får se nu om han ska följa den kanalen, hamnar han mer under blir de förhoppningsvis ny utredning.
Vi hade även den nya bvc sköterskan idag. Kommer verkligen sakna vår gamla, även om den nya också är hur trevlig som helst.

Efter det var vi på banken för ett litet möte med vår rådgivare. Ökade på pensionsspar, pratade lite ev huslån, bil, och annat sparande. Sånt där nyttigt med andra ord.

Nu ska Niclas snart börja med maten, och jag ska hämta Athida hos sin kompis H. Sen är det föräldramöte på förskolan för min del. Och sen ska jag hem, och avnjuta lite Ben och Jerry!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0