Fotograf besök.

Idag var vi till Barnens Hus, eftersom Sten från FotoSmile var där och fotograferade.
Tog enskilt på båda barnen och sen ett syskonkort! Och herre vad den karln är bra på att fota barn.
Athida var så jäkla söt, och Edwin med. Att vi har fått såna underbara och söta barn. Kan inte sluta titta på kortet när jag går förbi väggen i köket. Så jäkla söta är dom!
 
 
 
Efter det ville Athida äta lunch på Ikea, så de vart det. Herregud vad det är lätt nu när jag inte ammar. Jag kan äta precis vad jag vill. Som att en helt ny värld har öppnat sig igen. Vart iallafall klassiska köttbullar med mos. Innehållande både mjölk och ägg. Och gott så in i tusan.
 
Sen vart det storhandling på city gross innan vi åkte hem. Imorgon blir det lyxlunch med fiskbullar och ris. Fy så gott de ska bli!!
 
Och Athida har bokat en lekdejt med sin kompis L, så hon kommer hit imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Va söta dem är! =)

Svar: Håller med dig :P
Natta

2012-09-29 @ 11:58:30 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Karoline

Himla söt bild :)

2012-12-28 @ 16:05:14 / URL: http://hannakaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0