Regn.

Niclas åkte imorse på hemvärns övning i Arboga. Kommer hem på söndag morgon, lagom så han hinner duscha precis innan kyrkan. Så vi möts inte förrän i kyrkan. Har inte ens provat dopklänningen på Edwin. Men de borde funka.

Handlade all mat och resterande som behövs till dopet idag. Får göra iordning allt på lördag kväll. Hoppas på att Athida är trevlig och att Edwin nöjer sig med att rulla runt på golvet. Bakar brödet gör jag nog när dom har somnat.
Det blir nog bra när det är klart. Ska iväg och duka på lördag kväll med. Men de blir när Athida har somnat. Så får lillebror vara barnvakt en liten stund.

Bilen min verkar inte heller klar än. Men ingen fara egentligen, måste ju på sommardäck. Och de klickade jag hem nya, så dom kommer inte förrän tisdag tror jag det var. Sen jävlar vad skönt och kunna åka när som igen. Vad gjorde jag utan körkort?

Nu ska jag ta en kvälls smörgås, och sen se dokumentären om unga mammor i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0