Shopping.

Idag vart det handling på Biltema som första anhalt. Köpte kratta, sopborste och andra sake till trädgården. Billigare där än på typ plantagen. Sen åkte vi mot Dollarstore. Gick in en snabbis, tittade inte ens på allt, utan tog de jag såg typ, haha. Blir fler gånger. Köpte iallafall dreggellappar åt Eddo, köksklocka och termometer och annat små krafs.

Mötte upp Pernilla och Charlie på Erikslund. På HM köpte det klänning till Tidan som hon ska ha på kommande dop. Och kläder till Edwin. Pyjamasar, bodys, strumpor och lite annat.
Från lindex vart de regnbågsbrallor. Tjusigt!

Lunchade på ikea. Ända stället jag verkligen törs äta på, där vet dom verkligen vad maten innehåller. "Små" restauranger vet inte ens vad mjölkprotein är i stort sett. Och chansa törs jag inte göra.

Köpte markduk på Blomstergaraget, en pärlhyacint till framsidan och lite frön som Athida och jag ska planera i veckan.

Till mig vart de inga kläder. Köpte ju ny jacka förra veckan. Får ta resten när det finns tillfälle. Blir ju fler gånger till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0