Dagarna går.

I måndags vart Edwin 2 månader. Går så fort. Nu skrattar han konstant, han får till såna ljud.
Har hittat sina händer, smackar på dom så fort han kan.
Lägger man han på magen snurrar han runt till rygg, och från rygg till mage är de inte länge kvar innan han snurrar.
Bvc sköterskan vart alldeles imponerad över att han vill "sitta". Drar upp sig nästan från liggläge.
Vår underbara kille.

Skrattar för fullt när han hör Athidas röst. Och hon busar med honom direkt när hon får chansen. På mornarna ligger dom brevid varandra, och Edwin håller i hennes finger så ligger dom och pratar. Finns inget finare att se. Våra underbara barn!



Igår fyllde jag 23 år. Athida är super glad för då är jag och Niclas tre år som henne, haha.
I helgen blir det eventuellt kalas, ska testa på att baka mjölkfri tårta, på havre. Får se om vi beställer tårtor till dopet eller gör egna, är lite rädd för att beställa iochmed att folk oftast inte vet vad mjölkprotein är. Och vill ju gärna kunna äta en bit tårta på Edwins dop. Ska sätta mig ikväll och skriva adresser på alla kuvert och sen ska inbjudningarna skickas ut.

Igår flyttade även Orbit vagnen. Kom ett par från skövde och hämtade den. Fick vad jag begärde och gjorde en bra affär. Så om Athida är pigg imorgon efter besöket på barnmottagningen så åker vi till Aros och kollar in en ny som förmodligen kommer flytta hit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0