Besiktning.

Igår hade jag återbesök hos barnmorskan. Kommer sakna att träffa henne, hon är så trevlig och mysig på något vis. Vi pratade igenom graviditeten, förlossningen och kollade i förlossningsjournalen.
Journalen var något kortare än med Athida. Och från att krystvärkarna startade tog det 8 minuter innan han var ute. Med Athida tog det 45 minuter. Så lite skillnad allt.

Pratade även preventivmedel, eftersom jag snart fyller 23, blir de dyrt då. Så eventuellt att hon skriver ut de innan jag fyller för att vi ska tjäna en slant. Ska fundera över helgen bara vad hon ska få skriva ut. Spiral är de som kan funka, resten är ingen mening med. Men de var ju de där om vi var klara med barn med, haha.
2 barn kom vi överens om, men nu känner jag mig inte klar med 2. Men de hinner vi ju sen med, haha. Är nog fertil i några år till om jag har tur. Och får vi inga fler är de inte hela världen, har ju två underbaringar :)

Men allt var iallafall godkänt. Hon var impad över att jag bara hade tens och lustgas. Hade ju dock velat klara de utan lustgas med men men. Allt blir inte alltid som man planerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0