Sprängda proteiner.

Har försökt läsa på så mycket jag kunnat om just mjölk/soja/ägg fria ersättningar. SKa ju givetvis fortsätta amma, men till gröttillverkningen. Och efter att ha bollat lite med "mina allergimammor" har jag kommit fram till vad jag ska försöka få läkaren att skriva ut. Och de blir neocate, om dom går med på de. Är en svinigt dyr ersättning om man har inte recept. Men får se, med tanke på hur känslig Edwin verkar vara, även om det tur nog inte sätter sig på andningen. Men men, har bvc tid på torsdag. Då är det även dags för sprutor igen.

imorgon hoppas jag verkligen att de är sol. Har i stort sett varit inne hela dagen idag. Och imorgon vill jag kunna vara ute med barnen. Athida behöver springa av sig, leka i parken, utan massa överdrags kläder på sig.


Nu blir det lördagsmys. Niclas ska eventuellt iväg så jag är gräsänka hemma ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0