Nehe.

Natten har varit hemsk. Har haft så ont i blygdbenet att jag knappt kunnat röra mig. Låg vaken i flera timmar och kunde verkligen inte somna om. Kan de inte bara sätta igång nu någon gång så man kanske kan få slippa den här sortens smärta?

Känner som sagt inte av hinnsvepningen något. Tror inte de blir nå mer heller. Kommer inte värkarna inatt eller under morgondagen, vi är nämligen bortbjudna på släktmiddag då. Och Athida kom under middagen för 3 år sedan, så kommer jag garanterat gå över tiden. Vilket jag absolut inte orkar med. Har för ont för det.
Aja, ska till bm på måndag får se vad hon säger. Om man kan bli igångsatt innan de 17 dagarna har gått eller om man måste vänta ut de?

Idag blir de nog lugnt, så jäkla trött som jag är just nu efter natten så.
Har en tvätt på, och senare kommer min Gudmor på besök och firar Tidan.

Athida fick föresten en egen sterio igår, med mick. Gissa vem som sjunger loss? haha.
Underbart gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0