Bm v, 38+6 och "Finsk massage"

Bm idag igen. Hjärtljuden låg på 157, vaken och pigg bebis.
Sf mått på 34 cm, som för två veckor sen. Magen har ju sjunkit en del så är därför.

Bad även om en hinnsvepning. Jaha, Finskmassage sa hon att de hette.
Gör vad du vill sa ja, haha. Hon "grävde" runt lite. 3 cm kvar på tappen, men mjuk och fin.
Fick in ett finger och kände på bebisens huvud, tröck in ett finger till och töjde lite.
Så får se om de ger någon effekt.

Har så ont nät jag går, känns som ett bowlingklot mellan låren. Och blygdbenet exploderar typ.

Komsi, komsi lilla bebis. Får se om du kommer på systers födelsedag :D

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och gravid.

Hinnsvepning gjorde dem på mig på beräknad dag med Novalie och några timmar så var Novalie född. för mig kom värkarna på en gång efter dem barnmorskan gjorde en hinnsvepning.

2012-01-03 @ 13:29:00
Postat av: Anonym

Hoppas verkligen inte att den nya familjemedlemen kommer i morgon för jag tycker att Athida och new Andersson ska ha varsin födelsedag

2012-01-03 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0