120112

Igår kom vårt andra mirakel. Vår efterlängtade son.
En pojke på 3785 gram, 52 cm lång, och hattmått på 36 cm.

17:53 kom han ut med en rasande fart. Nästan så barnmorskan inte han ta emot han.

Under förlossningen använde jag TENS och lustgas. Men under krystningsvärkarna körde jag på utan.
Enligt Niclas krystade jag ut han fort, klockslag har jag dock ingen aning om, haha.

Men från igångsättning till han var ute tog de ca 8 timmar.

Efter att han kom ut vart vi lämnade ifred vilket vi bett om. Fick in fikat och sen var de toabesök för mig.
Och sen upp till BB. Aldrig varit så glad förrut över att få åka rullstol, haha. Slippa ligga i en säng med kateter osv.
Jag kan röra mig, samma dag jag fött kan jag gå. Sån skillnad mot förra gången.

Förlossningsberättelse kommer senare. Nu är vi på BB och njuter.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis!!

2012-01-14 @ 20:04:48
Postat av: Linda E

Grattis till killen :)

2012-01-16 @ 08:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0