Storstan.

Lämnade Atida på dagis vid 8,30 som vanligt. En sak har jag funderat på nu i några veckor. Ska de vara så jävla svårt för vikarierna att presentera sig? Flera vikarier nu som inte ens sagt hej eller presenterat sig. Jag vill inte lämna mitt barn till nytt folk, speciellt inte om man inte ens vet vad dom heter. Ska ta upp de med ordinarie personal, för man ska fan i mig hälsa.

Aja, efter dagis åkte Edwin och jag mot stan. Skulle sälja ett babyskydd. Åkte sen till lasarettet och bytte till en nyare amningspump. Dock kan man bara pumpa ena i taget nu, fick bara ett set. Ska hämta ett till nästa vecka när de ska lämnas mjölk igen.

Sen lämnade vi lite saker åt Niclas, han jobbar först 7-16, och sen 18,30-02 ca. H&M målas om nattetid. Men de är ju bra med lön så en vecka står han nog ut, hah. Sen åkte vi mot erikslund. In på lindex och handlade åt Edwin, sen cubus och pratade lite med Katja, och köpte ett linne åt mig. Och sist ikea. Åt lunch, och köpte nya kolfilter, skärbrädor och förvaringslådor till badrumshyllan.

Athida har bestämt middag, ravioli. Mums!

Lillkillens kläder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0