Lördag.

Niclas håller på lägger Athida. Edwin ligger i babygymmet och knorrar lite samtidigt som han kikar in allt som dinglar runt omkring :)

Imorgon blir det kalas för Athida. Lite sent, men men. Niclas sida som kommer. Min mamma och bröder har ju redan firat henne. Så idag har vi städat och tvättat. Som vanligt.
Kan fan inte fatta hur mkt tvätt det blir med en spybebis. Oftast runt 3 bodys per dag. Och en jäkla massa spytrasor. De blir en del med minitvätt.

Edwins förkylning är inte bättre än. Lika snorig. Och vi ska bara ge näsdroppar till natten enligt läkaren. Vilket inte alls funkar, han får ju ingen luft på dagarna, och en pipett per natt räcker ingen stans. Han vaknar ju i panik när han inte kan andas genom näsan. Vår lilla plutt.
Annars äter han ofta och kort stund på dagarna. På nätterna går de ca 2,5-3 timmar emellan. Vissa gånger känner jag mig som ett lik, speciellt om Athida har tjabblat lite där mellan dessa 2 timmar. Då blir de lite segt i huvudet.
Men det funkar ju ändå. Önskar oss dock en liiiite större säng, typ en 90 säng till ;)

Fast vi ska förmodligen göra oss av med Athidas växa säng, och skaffa "stor" vanlig åt henne. Så kan man lägga sig där de gånger de är kaos i vår, haha.

När Niclas kommer ut ur Tidans rum blir de en varm dusch för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0