Är våren här?

Imorse var de snö ute. Men någon timme senare var de bara slask. Skönt att de smälter bort fort!
Var ner till vårdcentralen och lämnade Athidas urinprov, som skulle skickas på odling. Tre dagar skulle de ta innan svaret kom, men under tiden skulle hon äta medicin så de blir bättre iallafall. Ont ska hon ju inte behöva ha.
Sen vart det tvättstugan när Edwin och jag kom hem. Edwin sov ute i vagnen en liten stund.

13.30 hämtade vi hem Athida, och sen var vi ute till strax innan 16. Först lekte vi i sandlådan, och sen var Athida på baksidan medan jag röjde på altan. Skurade staketet och den värsta skiten från utemöblerna. Ser ju lite trevliga ut iallafall.

Imorgon måste jag plocka fram en bunt med extra vantar till dagis, idag var de sjöblöta när jag hämtade henne. Så extra vantar och skaloverallen åker med. Gillar ju inte galon, blir så svettigt när de inte andas när hon leker.
Efter dagislämning blir det bvc. Kul och se vad lillkillen väger, han har blivit mycket rundare i ansiktet iallafall, hakorna växer fram :)
Mjölk finns de ju i överflöd, ca 3 dl pumpar jag ut om dagen som fryses in till 69an.

Nu ska Tidan ha flätor i håret innan hon ska i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0