Lördag.

Var en ute dag idag. Var "sista chansen" cykeltävling i byn idag. Lillebror kom 7:a, så de var ju okej.
Athida hejade på för fullt på alla som cyklade. Och de flesta Ramnäsare kom topp tre.
Så vi satt i parken från 9-15 typ. Massa grannar ute, riktigt trevligt hade vi det.
Nackdelen nu är att min rygg och svank är totalt förstörda. Kan knappt gå över golvet.
Så ska strax kräva en insmörjning med heatlotion och lite massage av min kära man.

Hoppas att ryggen är bättre tills imorgon, hade tänkt övningsköra till Örebro. Kalasdags för svägerskans karl. Månaderna går fort, nyss var de ju 30 års kalas där. Men tydligen har de gått ett år, haha.

Har precis köpt hem lite pyjamasar till Liten. Alla sen Athida är typ borta. Vet inte om jag lagt dom på något bra ställe, eller om jag gett bort dom. Men hittade billiga på facebook i en av grupperna.
Vart förövrigt av med ljusmaskinen idag via en av grupperna. Skönt! Ser det lite finare ut på framsidan.

Nej, massage var det.

Kommentarer
Postat av: naked girl

Tips håller en tävling med biljett till underbarabarn mässan :-)

mysig blogg

2011-09-18 @ 19:15:37 / URL: http://nakedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0