Hormonerna kommer ut.

Har ju som sagt några hormoner mer än normat. Tyvärr har mina visat sig som svett, haha.
Svettas nå kopiöst. Och för att inte tala om fotsvett. Något jag typ aldrig har haft om man inte gått en heldag på stan.
Nu är de sjukt, Niclas kallar mina fötter för ett träsk. Som man ska akta sig för så fort man kan.
Får tamefan tvätta fötterna flera gånger om dagen, och inget hjälper. Testat alla strumpor, skor och idag köpte jag till och med fotdeo. Till och med mina foppisar gör så mina fötter stinker trots att jag fan tvättat dom med handsprit.

Aja, snart vinter och då kanske man slipper de.

Imorgon väntas besök hos barnmorskan med de lååååånga brevet med punkter. Får se om man får nå svar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0