Hon är så stor nu..

Athida kommer hem från dagis och sjunger på nya sånger hela tiden som hon lärt sig på samlingarna. Det är tur man känner igen melodierna och kan sjunga med lite, kul tycker hon det är iallafall.
Igår kom hon hem och visade två nya tecken hon lärt sig. På Athidas avdelning använder dom tecken som stöd, dels för ett barns skull, men även för att de är bra för alla barn. Vilket jag körde mycket med Athida när hon var mindre, nu glöms det tyvärr ofta bort eftersom hon pratar så bra ändå.

Men igår kom hon iallafall hem och tecknade blomma och docka. Hon var super glad när jag direkt sa var det var för tecken. Tur man gått takken, haha.
Hon har blivit så sjukt stor, tänk sen när bebis kommer hur stor blir hon inte då?

Nu har vi spenderat morgonen med att bygga tågbanor, dinosaurierna fick också vara med. Så de blir som dinsoraurietåget ;) Tåget går under hela soffan och runt hela golvet, ingen städning idag inte ;)

På fm blir det förmodligen en tur till Erikslund. Är väl folk som fan kan jag tro, men men. Haha.



Förövrigt 7 dagar tills Niclas åker. Hur ska jag klara mig? 3½ vecka är fan pisslänge. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0