Det är på riktigt.

Det börjar kännas mer på riktigt.

Även om magen växer på, och man känner hur liten där inne lever rövare dygnet runt så känns det mer på riktigt.
Idag när jag monterade liggdelen tänkte jag att snart kommer det ligga ett litet knytte där i, som kommer se så liten ut i den stora liggdelen. Athida kommer sitta brevid och kika ner på sitt älskade och efterlängtade syskon.
Har gått igenom alla kläder efter Athida och sett vad som ska användas igen och vad som behövs köpas nytt osv.
Kläderna är nervikta i en av lådorna. Tvättas gör dom senare, ingen mening att tvätta allt flera gånger.

Namn är något vi måste diskutera vidare. Jag är inne på ett som jag gillar, Niclas tycker de är för ovanligt. Han gillar vanliga, jag ovanliga. Plus att de måste klinga bra med Athida, och med Andersson. Andra namnen är klara.



Imorgon går vi in i 22 fulla veckor. 18 veckor kvar. Om de inte kommer några dagar tidigare. Vilket jag tror.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0