Bubblor upp i taket.

Niclas är på firmafest. Athida och jag lyxade till det med pizza till middag. Hade aldrig ens orkat laga mat idag så. Hade världens yrselanfall på konsum idag. Inte bra alls. Riktigt rutten vart jag av de. Minsta anträngning kommer sammandragningarna i mängder. Inte så dom gör så där ont, men känns av obehagligt i vilket fall. Och inte lätt och vila när Athida är hemma heller, hon är lite för hyper för de, haha.

Nu ska vi snart hoppa ner i ett bad. Vi ska ha bubbor upp i taket förklarade Athida så vi får väl se hur mycket bubblor det blir. Sedan somnar nog hon vid 19, och jag sitter väl vid datan/tv och trökar.
Förstår inte hur jag ska klara mig när Niclas åker till USA om 2 veckor?
Vad fan ska jag göra då? Blir jobbiga veckor. Kommer kännas som lumpen tiden igen. Ritkigt jobbigt med andra ord. Men lite roligheter är ju inbokade fast han åker iväg.

1 oktober ska vi på teater, Alfons Åberg. Senare samma dag ska jag på 30 års fest.
15 oktober åker vi på Underbara barn mässan och shoppar loss.

Så lite saker sker. Sen är de givetvis massa läkarbesök/mvc besök inbokade med.

Nu ska vi ner i bubblet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0