Vinterutstyrsel klar.

Overallen jag köpte i vintras på rean passar fint. Liiite stor men hon växer nog i de under vintern. Extraoverall får den från förra året bli, den passade med.

3 ullställ är införskaffade. Och en trave ullstrumpor.
Idag beställde jag skor. Vart ett par Kavat Kurt.

Hoppas jag mätte rätt bara, men det tror jag. Kommer finnas plats för ullsula, och en tjockare ullstrumpa för de kallare dagarna.

Frågade Athida om skorna verkade bra, då svarade hon ja mamma, det tror jag nog. Haha. Underbara unge. Så mycket roliga kommentarer så de finns inte.


Såna vart det. "killmodellen" så klart. Eftersom alla "tjej"skor på marknaden ska ha massa glitter, volanger, broderade fula blommor eller annat skit på sig. Ska vara stilrent! :D
Hoppas bara dom lever upp till mina förväntningar. Men dom har ullfoder, andas och vattentäta.
Äkta skinn är ett plus med. Med tanke på priset med så borde dom fan vara bra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0