Vintertid in my...

Fy fan för vintertid.

Athida har varit vaken sedan 4,30. Inte mänskligt för fem öre. Vid tolv fick jag henne och sova ca 30-40 minuter. Jag är mer död än levande idag kan jag tala om.
Niclas kom nyss hem, så snart ska jag ta ett bad och försöka orka vara vaken till 21 iallafall, haha.
Athida är inte ett dugg trött, förstår inte hur den ungen aldrig kan vara trött alltså. Vem fick hon dom generna av? Eller vart det en mutation? ;)

Småbröderna kom hit och lekte med henne en stund så jag kunde få vila några minuter.
Och Ville frågar om hon alltid är lika hyper, japp svarar jag. Och han svarar att han aldrig ska skaffa barn.
Så behöver någon preventivmedel till tonåringar, varsegod. Låna Athida någon timme och ingen vill ha barn,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0