v 30..

Veckorna går fort nu.

Nu har dock liten vart lugnare än den brukar. Blir ju super orolig direkt. Men vi hör ju hjärtljuden, och ibland blir det buffar tillbaka.
Kan ju inte ringa förlossningen för minsta lilla heller känns det som. Och de blir ju trängre i magen ju mer den växer så.

11 veckor kvar till beräknad förlossning.
Om två veckor tränar jag bilkörning och teori för fullt. Sen när allt de är avklarat ska vi börja boa för fullt.
Tv:n ska upp på väggen i vårt sovrum. Expedit hyllan ska ner, och spjälsängen ska monteras. Misstänker att Athida blir bra avis på sängen, får se hur de blir. Tror ju inte bebis kommer ligga där i iallafall, haha. Blir väl säkert Athida. Nå ja, vi får nog plats fyra styckna i en 160 säng. De ordnar sig.
Ner med babysitter från vinden med så jag kan tvätta klädsel, och babygym.

Och lite kläder ska tvättas när vår tvättmaskin blir inkopplad. Har jag köpt nått har jag tvättat det vartefter. Men lite kvar som behöver tvättas igenom.

Namn är dock oklart. Så har ni förslag på tjej/killnamn så skriiiiv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0