Tionde oktober.

Orkar ingenting på dagarna, det är sanslöst. Äter ju niferex varje dag. Men tror att de även kan bero på att jag slarvar med Levaxinet. Vilket inte är bra, men de är så drygt att jag inte får äta laktos när jag tar dom. Och på morgonen vill jag ju äta youghurt eller dricka mjölk helst. Och efter stort intag av laktos ska de gå 4 timmar, ja men då är de ju lunch med mjölk till ;) Sen på kvällen tar jag Niferex, och dom får jag inte ta samtidigt som Levaxinet.. Jäkla krångel.

Ska bli bättre på att dom pillrena iallafall.
Får mer och mer sammandragningar, vissa gör ont andra inte. Magen blir verkligen stenhård för minsta ansträngning.
Men de hör ju till det med, tyvärr.
I klädväg är allt som behövs klart till Liten nu. Bara spjälsäng och vagga som ska ner från vinden och fixas iordning sen. Men de är ju ett tag kvar.

Nu vill jag bara ha hem Niclas, och börja intensivutbildninen och klara körkortet. Vilket jag verkligen hoppas att jag gör. Har börjat med teorin redan hemma, satan i gatan var trist de är, haha.

Imorgon blir Athida hemma med. Hon har fått blåsor runt munnen igen, förmodligen är det herpes.
Så imorgon får doktorn fixa fram en läkartid, eftersom hon inte kan vara på dagis ifall de smittar. Och då får han fixa fram någon sjukskrivning eller intyg. Vill gärna ha de dokumenterat med utifall de blir ärr. Så de finns hos försäkringsbolaget.

Nej, nu ska vi ner i ett varmt bad med bubblor som tidan säger.

Kommentarer
Postat av: Saara

Tips! Om du har problem med järnvärdet så rekommenderar jag Blutsaft. Mitt järnvärde sköt upp i höjden bara efter ca 3 dagar, och jag kunde bli så gott som normal människa igen ;)

2011-10-11 @ 12:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0