TSH och T4 prover.

Idag efter att jag lämnat Tidan på dagis vart det en sväng till vårdcentralen. Lämnade ett rör med blod. Får väl se vad siffrorna visar, misstänker faktiskt att värdena gått upp. Nåja, återstår att se i början på nästa vecka.
Passade på att prata med vår bvc sköterska om Tidan. Och hon kan inte heller förstå hur hon kan vara så himla pigg, och hur hon kan klara sig på i snitt 6 timmar sömn per dygn.
Men eftersom vi redan är utskrivna från Barn kan inte bvc skicka ny remiss, utan de måste familjeläkare göra.
Men snälla S bokade in en telefontid med doktorn imorgon bitti så slipper jag sitta i kö.
Så imorgon ska de ordna sig hoppas jag. Sen är bara frågan hur lång väntetid det är på barn, men de går ju inte att göra mycket åt det.



Fick för mig att röja loss i vår överfulla skrubb. Två sopsäckar fyllde jag. Och nu ser man golvet igen, haha.
Dock var det inte så smart av mig, för kände hur fogarna och ryggen sa ifrån, men ändå började jag dammsuga och baka pepparkakor med lilldamen. Så nu känns de som man ska börja grina vid varje steg man tar över golvet. Inte alls skönt alltså.
Liten är förövrigt helt vild, väldigt mycket sammandragningar får jag med. Vissa gör mer ont än andra.
Men snart är Liten ute. V 35 idag -Kärlek-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0