Tjugoförsta november tjugohundraelva.

Firade till det med hämtsallad idag. Mumma. Niclas tycte dock att jag skulle åka och hämta den. Kändes bra mysko och köra ensam liksom, i en bil bara jag. Haha. Vår bil är ju bra annorlunda med jämfört med s40n jag kört hos bilskolan. Som förövrigt var en diesel och drog bra mycket bättre i växlarna än vår. Men men, någon gång föroppnignsvis snart ska vi väl få tag på en bil till mig med. Vet iallafall att jag vill ha en bil som är billig i drift och med fyra dörrar. Lättare med bilstolar osv.

Körkortet vart inte så farligt dyrt heller. Klart det är mycket pengar ändå, men det ska ju liksom hänga med hela livet är ju tanken så då är det värt det.
Kändes iallafall bra skönt och skriva på "Wall of Fame" tavlan på körskolan.
Och ena ägaren tyckte inte jag skulle köra så mycket mer nu innan bebisen är ute. Med tanke på att jag igentligen sitter lite för nära ratten med magen, ifall en olycka skulle ske. Men kortare sträckor får funka tror jag allt.
Är ju inte så ofta jag kommer köra ändå. Niclas har ju bilen på jobbet hela dagarna så..

Nu ska jag ta ett varmt bad och fundera ut vad jag ska göra imorgon när jag slipper läsa teori ;)




Har börjat fundera lite på bb-väskan iallafall. Och även tvättat igenom litens kläder. Kläder i överflöd ska jag säga, haha. I veckan ska jag försöka ta mig upp på vinden och hämta ner vagga och spjälsäng så man hinner tvätta allt det ordentligt. Ska bli så mysigt och fixa iordning inför bebben.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kör, det gör jag varje dag. Man måste ju ta sig nånstans :) Grattis till körkortet! KRam kusin

2011-11-22 @ 17:53:04 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0