Röjning.

Imorse åkte vi till kyrkis. Buss dit och hem. Athida tyckte vi skulle gå till konsum direkt från bussen, och jag tänkte jaja, vi ska ju inte handla så mycket. Men kom på att vi måste ha blöjor, och sen jotex paketet. Och sen vart allt svintungt.
Kände av fogarna direkt. Men men. Hem och började stryka nya gardiner, upp med dom. Dammtorkade allt på övervåningen och städade golv.
Rensade allt i Tidas rum, alla leksaker i rätt låda osv.

Och nu kan jag knappt röra mig. Har så förbannat ont att de inte finns. Och ingen tens har jag. Den pajade ju, och mvc ska skicka in den på lagning, eller köpa ny. Föroppningsvis kommer de en ny väldigt snart. Annars får jag köpa en egen. För just nu kan jag varken sitta, stå, eller ligga..

Men snart är Liten här :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Så kände jag igår, efter tre dagars med ommöblerande av rum och möbler, rusten som blev klar, städningen och en fotografering på det. Jisses vilken värk. inte blir det bättre av att min ischias kommer då också . Men som sagt, snart är det små här :)

2011-11-28 @ 19:03:13 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0