KÖÖÖÖÖÖÖRKOOOOOORT!!!

Nu jävlar är det mitt! :D

Hade teorin på förmiddagen, aldrig vart så jäkla rädd alltså.
Sekunderna från att man tryckte rätta tills svaret dök upp. 57 rätt hade jag. Så godkänd var jag allt :)
Tre timmar senare var det dags för uppkörning.
Hade en uppvärmningslektion innan och de gick bra.

Fick en kvinnlig förarprovare, riktigt trevlig. Skönt med en kvinna, känns lättare att prata då liksom.
Efter max 25 minuter var i tillbaka på parkeringen igen och hon sa att de var godkänt! TJOHOOOO!

Så jäkla underbart att kunna stryka de från "listan". Nu kan jag prioritera julen och bebis ankomst :D

Kommentarer
Postat av: frida

så himla duktig du är min vän! jag och timmy tänkte försöka ta oss ut till er innan jul.. eller nu kan ju DU köra hiiit :)

2011-11-21 @ 17:45:49 / URL: http://mammatilltimmy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0