Underbara värme.

Tidan sitter i badet. Och jag sitter och tittar på med datorn i knät.
Hon plaskar runt för fulla muggar och simmar. Snart dags för hårtvättning. Sen försöka få upp henne ur vattnet.
Blir inte de lättaste, hon är som en fisk.

Idag har vi mest vart ute hela dagen. Tog bussen till Sura imorse för att gå på apoteket och köpa solspray. Hutlöst hur dyrt det är. Men ett måste när solen är så stark som den är.

Tror att Athida kommer kunna finskan lite bättre innan sommaren är slut. Grannen E-Mommi frågade om hon får prata finska med Athida, vilket hon givetvis får. Så nu lär sig Athida nya ord varje dag :)
Hon avgudar verkligen mommi, dom busar och härjar runt för fullt på dagarna. Athida är dock lite för påflugen kan jag tycka, men förmodligen säger väl mommi ifrån när det blir fört jobbigt ;)

Annars är det en underbar dag. Pratade med syster på vårdcentralen, mina värden är nere på vad som anses vara inom rätt riktlinjer. T4 på 11, och TSH på 2,49.
Bir ändå ringa ner och prata med doktorn imorgon med, har lite andra funderingar med.
Men det tar vi en annan gång, när jag vet vad som sker :)

underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0