Måndag igen.

Idag var det dags för tandläkaren för mig. Tamefan vad dyrt det ska vara. 420 kr, och då var rabatten på 300 kr avdragen. Nå ja, hade inga hål och allt såg bra ut. Så nu är de inte dyrt förrän nästa år igen. Lite surt ändå bara att Niclas och jag alltid har tandläkare samma månad eftersom vi blir kallade då. Så över 800kr den här månaden på att gapa några minuter. Men så är väl livet?

Efter tandläkaren mötte Athida och jag upp Niclas och farmor och åkte till ikea för middag.
Vart köttbullar, 48 kr för 3 middagar med burk efterrätt åt Athida. Fan billigare än att äta hemma, haha.

Niclas är ute och går. Tidan sover. När han kommer hem ska jag nog ta ett varmt bad. Har sån mensvärk att de skulle var skönt.




På fredag börjar jag min första intro dag på jobbet. Ska bli spännande som fan. Jobbar även lördag. Och direkt efter på lördagen blir de att åka på svärfars sambos 50 års fest. Och kommer hem söndag någongång när Niclas kan köra igen ;)
Jag blir iallafall nykter, vill inte dricka när Athida är med ifall något händer. Inte fan kan man komma in onykter på akuten om nått skulle hända. Nej tack. Den här gången på Niclas stå för drickandet så tar jag igen det sen ;)

Kommentarer
Postat av: Saara

Man behöver inte gå den tiden som man blir kallad till hos tandläkaren, går att boka om, så slipper man känna att plånboken lider. :)

2011-05-31 @ 09:02:27
Postat av: Anonym

P.S.

Bättre att den som har körkort inte dricker? ;P Haha.

D.S.

2011-05-31 @ 09:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0