Helg, helg, helg.

Niclas och Athida ligger i badet. Jag pumpar musik i hörlurarna. Ruskigt skönt det med!

Idag vart det sjukgymnasten igen. Nu kan han dock inte göra mycket mer längre. Tejpning och massage typ. Bara inse att foten är helt förstörd.
Under tiden åkte Athida med mommo till kyrkis. Så slapp hon följa med till sjukgymnasten.
När jag kom hem passade jag på att skura altan. Tog ut vattenslang och skurborste. Nu jäklar är golvet så rent så de går att äta direkt från de, haha.

Och eftersom jag var så duktig var ju grannen med tvungen ;) Så hon slet också som ett djur. Men rena altaner har vi allt :)

Niclas ska nog till Sura en sväng ikväll. När Tidan har somnat hamnar nog jag i soffan med spotify. Innan jag slockar.
Imorgon blir det stan. Måste köpa sandaler åt Athida, och lite annat smått och gott från Moa & Max. Blir nog lite Villervalla, känner mig lite sugen på en ny solhatt, linne och nå shorts kanske. Får se vad som slinker med :)
Eventuellt en ny zipkofta med, om den turkosblåa finns inne i rätt storlek.

Alltid lika kul med nya kläder åt henne! :) Och märker själv att kläderna verkligen blir mer och mer unisex. Visst har hon både klänningar och kjolar och nått enstaka rosaplagg. Men det är inte många plagg, och ska hon välja kläder är de extremt sällan hon har rosa kläder.
Iochförsig är jag glad för det. Flickor behöver inte sättas i nått litet fack att dom ska springa runt med klänningar med massa tyll och spets och skit på. Sen passar hon super bra i dagens "pojk" färger som folk så fint säger.

Totalt osammanhängande text. Men min blogg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0