.....

Ibland avskyr jag verkligen rubriker.

Idag har det vart pissväder som vanligt, bara regn hela tiden. Inget roligt väder alls att vara ute i.
På förmiddagen var vi på kyrkis iallafall. Athida härjade loss med Alex och gosade med bebisen.

Sen vi kom hem har vi enbart tagit det riktigt lugnt, tittat tv och gosat i sängen.
Är ju så sjukt trött, men nej ingen medicin höjning inte. Får se hur värdena är om två veckor. Om dosen kanske kan höjas på prov så jag kan få se om jag blir piggare.
Inge kul att vara ständigt trött.

Niclas kom hem tidigt med, han var och besiktigade bilen. Och den gick igenom på en gång. Vilket var en jäkla tur med tanke på att den var på verkstaden för två veckor sen, och då var det inte billigt. Men ett ont måste.

Nu ska jag lägga mig i soffan och tare lugnt, och njuta av att Tidan sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0