Phuu..

Är så varmt. Acn är min dröm på kvällarna i sovrummet. Helt sjukt skönt och lägga sig utan att klibba fast överallt.
Värmen tar tamefan kol på mig. Orkar ingenting på dagarna. Athida vill vara ute så vi bor i skuggen på en filt typ.

Förkyld som tusan fortfarande, men börjar tro att de kanske är någon allergi. Kliar i ögonen nu med, och känner mig svullen i dom med. Plus rinnig näsa ena sekunden och täppt andra.

Vill bli pigg nu. Har en "helvetes" vecka på jobbet. 53 timmar jobb på 4 dagar. Alltså inga nattjobb alls.
Säger bara phu.. kommer vara något död till helgen gissar jag. Tur man har underbara barn där iallafall :)

Känner mig fan inte kry alls, gnäller som fan gör jag. Japp, jag får de känner jag ;)
Niclas är i stan hela helgen för power meet. Vi var in en sväng igår och träffade bästa Camilla och tittade lite bilar.
Men så jävla varmt, och noll skugga. Ska man ha skugga får man sitta så man knappt ser bilarna, men de fick bli så.
ingen lust att svimma av i värmen.

Nu ska jag ringa och väcka Niclas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0