Teknikdagen.

Var in på 3 idag för att skaffa internet, mobilt med rauter. Perfekt. Men innan jag var klar där inne hade jag även tagit två abbonemang med två htc legend telefoner. Så nu kommer även jag och Niclas ha 3. Lika bra eftersom de typ är de som funkar här. Fick ju bra pris med, lite drygt bara med abbonemang. Inget vi egentligen gillar. Men men, nu har vi fri surf i telefonerna och även på bärbara hemma.

Så nu funkar nya bärbara utan problem. De gamla är på reparation hos gudfar.

Vi hämtade även ut sovrums tvn på konsum. Vi beställde en 19 tums led att ha i sovrummet. Så drygt annars att en ska sitta nere i gästrummet. Ganska skönt att kunna ligga kvar i sängen med och se på mumin direkt istället för att gå ut i soffan mitt i natten ;D

Nu håller jag på installera mitt Sims 3 spel, nu jäklar ska de spelas av. Som jag har längtat, men har inte velat köpa de för att spela på Niclas data. Men nu köpte vi ju nya bärbar som man kan spela bra på, tjoho :)

Så nu är pengarna slut för "roligt" handlande. Nu blir de spara av massor igen och lägga på körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0