Fyndar dag.

Hade fått pengar från Onoff imorse. Som tur var.

Var in till stan för att leta vinteroverall till nästa år åt Athida. Var först in på strands, men där fanns ingen jag ville ha. Tänkte att jag kikar in på Lindex rea, eftersom jag fick sms om halva rea priset.
Hittar en svart Fix overall i strl 104 för 199 kr nu ord pris är 699. Sen får vi se hur mycket hon drar iväg i storlek, skulle den inte passa sen är det bara sälja väck den till vintern.

Sen åkte vi till ikea, inne i fyndhörnans lager ser jag att hela bondgården i tyg ligger. Frågar vad det kostar, och hon svarar att dom inte får sälja de för att de är så mycket små delar. Men påpekade en gång till att jag ville ha de om det var bra pris. Fick allt för 79 kr!! Totalt kostar allt igentligen 449 kr. Alla djur, traktorn och allt var med. Helt perfekt, har ju kikat på allt förrut men tyckt att de vart dyrt för att vara ikea.
Men nu så :D
Hade även kommit in en snickarbänk, som passar ihop med hennes duktig verktygsset. Bänken gick på 595, men finns inte med på hemsidan ännu? Men den bänken flyttar nog in här så småningom. Nu finns de inte pengar..

Sen var in på Lindex på Hälla med, hittade en fix vindfleece för 99 kr. Perfekt pris det med. Ord 299. Blir perfekt till våren, hennes vanliga fleece är på gränsen nu. Så de var behövligt :)

På stadium nappade hon tag i ett par Nike skor, men sa ifrån. Tills jag såg priset. 149 kr.
Och eftersom vi inte köpt vårskor än, så fick de blir ett par Nike med kardborrband. Svarta med gråa Nike märken. Super fina, och samma pris som typ Skopunkten. Perfekt!

Så nu har hon en overall till nästa år, antar att den kommer passa efter testning nu ikväll.
Vårjacka och skor. Och allt för 450 kr. Mindre än vad bara overallen kostar annars ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0