Så rutten.

Är så sjukt rutten. Känns verkligen som jag inte sovit på flera veckor.
Först magsjukan, halsfluss och nu förkylning som blir tio gånger värre direkt för hennes astma. Sen har ju jag så jäkla svårt att sova när Tidan är sjuk. Minst host vaknar jag av för att se så hon andas.
Jobb förra veckan gjorde mig inte piggare, inte så trevligt att gå upp mitt i natta. Men de blir pengar.
Lite mer än min fp, speciellt nu när vi snålar sönder på fpdagarna. Tar bara ut för att komma upp i 100 så inte sgi ska sänkas. Så de blir inte många kronor nu, men samtidigt är de vårt val :)

Fick ringa hit lillebror idag och kolla om han kunde leka lite med Tidan så jag kunde få vila några minuter. Somnade nog till några minuter och när jag vaknade var huvudvärken borta i några minuter iallafall.
Konstant ont i huvudet och yrslig känns det som.

Blir nog bättre med lite sömn! Dock inte så lätt när lilldamen har slutat sova lunch. Förrut var de bara lägga sig när hon sov, men inte nu längre. Plus att man måste ha full aktivitet med henne hela tiden, hon nöjer sig inte med att bara vara hemma.

Men den här veckan är iaf fullbokad.

Idag; kyrkis i ramnäs
tisdag: kyrkis i virsbo
onsdag; knattebio i sura
torsdag: busborgen med kyrkismammor
fredag; kyrkis i virsbo.

Helgen är dock inte planerad nå, men skönt det med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0