Är så less..

Min fot blir aldrig bra, den blir bara värre och värre. Nu gör de ont när jag sitter still med.
Sulorna hjälper inte ett skit, vilket är jävligt surt när dom kostade 1000 kr.
Ringde sjukgymnasten idag, tidigaste tiden var 18 februari han kunde erbjuda. Var bara tacka, får ju vänta tills dess. Tror jag ger akupunktur en chans till då. Måste fan bli bra i foten!

Annars jobbar jag tre dagar den här veckan. Bättre än inget. Så jävla drygt att klockan ringer 2:30 typ, och sen när man kommer hem sover Athida med, men då kan inte jag somna för då är man så uppe i varv. Precis när man somnar, så vaknar hon och sen är sömnen körd. Långa dagar och korta nätter.

Athida är trotsig, och gnällig. Alla sjukdomar och förkylningar som tar våra krafter.

Orkar inte ens skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0