vi har blivit med biiiiiil :D

Har kikat runt lite på bil åt mig. Körkort utan bil hjälper inte mig så mycket. Niclas är liksom hemma sent varje dag, och storhandling kan man inte ta de osv för då somnar Athida i bilen.
Nu hittade vi en Renault Megane, för bra pris på blocket.
Gubben hade sänkt ner priset lite, och vi sänkte ytterligare lite.
Jag är nöjd. Den är rymlig inuti, bra plats för bilstolar. Och allt fungerade bra som vi kunde se.
Blir nog en lagom bil för mig och barnen.




Idag var det även julmys i Kättinghallen. Två ungamammor som anordnat med sponsorer och massor med julklappar till barnen. Alla pengar från lotter osv gick raka vägen till Barncancerfonden. Hur bra är inte de?
Köpte 7 lotter, för 70 kr. Och vann på 5 av dem. Vann napptermometer, Otri-baby snorsug, Teddyfilt, badpaket med handdukar, oljor och duschgele, förkläde till Tidan, och en body från byjezz.
Inga dåliga vinster med andra ord. Plus massor med amningsinlägg, och babykrämer från Libero som man fick ta.
Helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0