Söndag, igen.

Varför går helgerna så fort för?

Igår hade vi tvättstuga från 11-20. Tvättade typ hela huset kändes det som. Alla saker till Liten, alla lakan, spjälskydd, babygym, babysitter osv. Och alla våra lakan, och massa kläder. Puh!
Men nu är de rent :)

Idag vart det en sväng in till stan. Var till bauhaus och köpte oss en skruvdragare, vi var tvungna att passa på innan presentkortet skulle bli gammalt, haha. Men det verkar bra iallafall :)
Sen vart de biltema och köpa babyspegel till min bil. Och city gross för mat. Och sist stadium och köpa lekhjälm åt Athida som hon ska ha på dagis vid pulkaåkning.
Hon valde en rosa. Sen hon började på dagis har hon blivit väldigt mycket hello kitty och rosa. Så de märks ju att hon ser vad de andra tjejerna har på sig, tyvärr.
Men hon fick en rosa hjälm, även om jag inte ropade hurra.

Nu blir de slapp i soffan, och när Tidan ska sova hoppar jag ner i ett kokhett bad för att lindra smärtan lite för stunden. Innan jag kopplar på tensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0