Nu är jag trött på detta.

Hela kroppen gör ont. Känns bokstavligen som att blygdbenet har exploderat, så jäkla uppluckrat så det finns inte.
Har så ont i svanken och höfterna så jag knappt kan röra mig. Oavsett om jag ligger, sitter eller står så gör de ont.
Anstränger jag mig minsta lilla kommer förvärkarna som ett brev på posten.

Tre dagar till, sen är de ett vräkningsprojekt som startar ;D
Förmodligen sista graviditeten för mig, men de struntar jag i. Orkar inte njuta mer nu.
Vill träffa den lilla som finns där i, se hur den ser ut, vem den liknar, om den är lik Athida osv.
Få komma hem och bli en familj på fyra personer. En riktig svensson familj! :D

Hoppas iallafall innerligt att den lilla stannar till nästa år.
Direkt när Athida har somnat blir det ett varmt bad och sen ner i sängen med Tensen på.
Svärmor kom förbi med en bok som verkar super bra, så den ska jag börja läsa idag.

Lilla bebbe, stanna tre dagar till. Men sen vill vi allt träffa dig!

Kommentarer
Postat av: mormor

stanna inne tills mormor hinner hem :)

2011-12-30 @ 04:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0