Lucia.

Idag hade vår lilla tjej luciafirande på dagis. Hon skulle absolut inte ha sin pepparkaksklänning på sig imorse. Tog med den och lade den på hyllan så fick fröknarna testa och se.
Kl 15 startade de, och hon hade klänningen på sig. Hon såg så stor ut på nå vis, men man såg att hon liksom letade efter oss. Och när alla sånger och allt var klart och dom skulle gå ut, såg hon oss och vart så ledsen så då kom hon och gosade en liten stund. Sen vart de fika dags. Mjölk och en pepparkaka gick i lilldamen.

På förmiddagen var jag till barnmorskan för lite akupunktur. Kändes att nålarna kom mer rätt denna gång. Låg kvar en 30 minuter innan de vart hemfärd. Upp på vinden igen för att hämta de vi glömde sist, och tog ner nya chassit till vagnen.. Sålde ju de andra.

Imorgon, om jag får sova inatt. Är min plan att jag ska baka julstjärnor och matbröd.
Skulle behöva bli klar med de. Så man kan fixa med resten sen.

Skulle även behöva slå in julklapparna, men vad tusan.. Hinns inte med alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0