Bm besök v 34+6.

Idag var det dags för bm besök igen. Skrev inget om de för två veckor sen när jag var där. Så lika bra nu.
Hade med mig förlossningsbrevet. Och hon tyckte de var så himla välskrivet och bra planerat att hon frågade om hon fick beålla ett exemplar. Givetvis fick hon det.

SF måttet var nu på 33 cm. Har planat ut lite. Förra gången för 2 veckor sen var det 31 cm. Då hade de bara vuxit 1 cm på 4 veckor. Men nu såg det bättre ut.
Blodvärdet på 122. Samma som sist.
Och blodsocker på 7,2. Helt okej med tanke på att jag åt choklad tidigare :D
Fosterljud på 144 om jag minns rätt.
Huvudet ner men ruckbar. Får se om Liten ens kommer fixera sig.

Testade även akupunktur över blygdbenet. För att se om de kan underlätta så jag kan gå igen utan att ha sån smärta. Han ha nålarna i tio minuter innan jag kände att jag snart svimmar. Så de var bara plocka bort dom, kall handduk på pannan och sen fick jag ligga ett tag.
Nytt försök om en vecka, får se om de funkar bättre då.



Uppåt och neråt är min linje de, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0