Tisdag.

Duktiga jag har lyckats spärra abonnemanget, så är telefonlös tills på torsdag. Inte alls kul. Men så går de när man slösar för mycket. Får väl gå in till mor och låna luren när de behövs, typ imorgon bitti.
Som de ser ut just nu ska Athida till dagis imorgon, hon var ledig idag. Tyckte hon var lite för snorig, men de är ju genomskinligt, hostan hon börjar få är astman. Ger effekt direkt med ventoline och pulmicort.


Funderar på att bädda ner mig i sängen tills Niclas kommer, så kan vi starta dopplern och lyssna på liten i magen. Så mysigt och ligga och lyssna ibland. Även om jag känner sparkar flera gånger per dag, är de inte riktigt samma sak.
Lär nog lyssna hos bm nästa vecka med. Kan ju hoppas hon bokat in en låååång tid. Har en hel del att ta upp, så lär nog nästan skriva en lista faktiskt. Måste reda ut lite saker kring Athidas förlossning, samt lite "krav" inför denna. För jag kan säga att blir det som med Athida igen så blir det garanterat inga fler barn för mig.
Samt att jag har en del synpunkter på k-vitaminsprutan, avnavlingen och dropp.
Nu vet jag vad jag vill, men Athida var allt nytt. Nu vet jag mer vad man kan slippa, och vad man kan klarar sig utan.
Får se vad BM säger..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ang avnavlingen, så låg senaste barnet på bröstet ganska länge (10-20 min, minns inte riktigt) efter förlossningen, innan navelsträngen klipptes. Så var det ju inte med de andra 2 barnen, då klipptes navelsträngen av ganska fort efter förlossningen.

I västerås.



Grattis till graviditeten, och hoppas förlossningen går bra utan komplikationer denna gång :)

2011-09-01 @ 15:09:46 / URL: http://rossberga.blogg.se/
Postat av: Ulrica

HEJ!

Attans att det inte är samma då! Fast det slog mig i samma sekund som jag läste ditt inlägg att jag ändå tänkt sälja den gamla vagnen så blir väl lättast att sälja den med ligg/sittdelen till! Dessutom hade det väl sett fult ut med en gammal sittdel och en ny liggdel så är väl lika bra att man får köpa allt nytt!



Vad kul att du får hem din på måndag, spännande! Jag tycker det ska bli jättekul att se den imorgon! Hoppas du blir nöjd och lyckat till med nya lilla bebben i magen!



Vad valde du för färg på vagnen förresten, och varifrån köpte du den?



Kram kram!

2011-09-01 @ 21:57:37 / URL: http://minbebis.com/blogg/mymiracle/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0