Nu avslöjar vi vår hemlis :D


Jag har under flera veckor gett små hintar. Vissa kanske anade lite, andra inte. Här är iallafall resultatet.
10 januari 2012 är det beräknat att vi ska få tillökning. Vi ska gå från tre till fyra.
Har sedan pluset skrivit i en hemlig blogg som jag kommer kopiera in i denna för att jag ska kunna gå tillbaka för att följa graviditeten. Idag är jag i v 17+5. Veckobyte onsdagar.

Lite roligt är de att Athida var beräknad exakt samma dag. Nu håller vi bara tummarna att det blir en januaribebis, och att den länar storasysters födelsedag ifred :D
Till 90% chans fick vi även reda på könet. Vet dock inte om vi ska gå ut med de till andra än till släkten. Är ju som sagt inte säkert. Kan ju alltid diffa ioch med att detta bara var rutinultraljudet. Vi väntar och ser med spänning.
Älskade lilla böna! Sparkar för fullt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åhhh! :) Vad mysigt! Då får vi bäse med bara några veckors mellanrum :)

2011-08-09 @ 09:19:42 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0