Känner mig så rutten.

Mår illa konstant just nu. Kan vara allt möjligt som utlöser de lite extra.
Typ som de godaste äpplena, tar en tugga, skit gott nästa spyr jag nästan.
Så länge jag inte spyr är jag iofs nöjd. Men jäkligt drygt och gå runt med illamående hela tiden med.
Har ont i huvudet med, typ hela tiden. Trots att jag försöker dricka mycket vatten.
Ögoninflammation och hosta med. En jäkla massa gnäll. Men iband får man ha de så.

Till de positiva är att jag känt lite "fladder" några kvällar. Misstänker att de är bönan som lever om.
funderar på att köpa en angelsound så man kan lyssna på bebis ibland med.

Får se hur veckan kommer gå, ska jobba 54 timmar på 4 dagar på jobbet. Misstänker att de blir hårt som fan.
Går inte direkt att dra in magen längre heller, gör mest ont då. Även om den var stor sen innan känner jag livmoderskanten vid naveln nu.

Får se när vi ska gå ut med "nyheten" till allmänheten. Först ska släkten få veta.

2011-07-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0