Gamla saker.

Vi har börjat projekt rensning här hemma nu. En säck rök ur min garderob. En säck ur lilla datarummet. Sen kom vi på att vi ska kasta några datorer. Bara plocka ur hårddiskarna och ha sönder dom lite först.
Kopplade in min gamla dator och hittade bilder från typ när Niclas och jag träffades.
Herre min skapare. Nog för att jag är medveten om att jag gått upp sjukt mycket i vikt sedan dess, men är ändå nå annat när man ser de på kort.
Och eftersom mina tsh värden nu ligger nästan på normal. Innebär de att cellerna snart är omställda på att börja öka förbränningen. Och när bebis är ute hoppas jag att förbränningen fortsätter och inte blir som efter med Athida. För nu har jag ett skyjäkla mål. Som jag kan klara. Om jag ger mig fan på de.


Aja, idag hade jag iallafall en trippel lektion med bilskolan. Gick väl ganska bra, lite "fel" vanor att träna bort. Men hon tyckte jag kunde köra bil, bättre blir de om jag tränar bort de. Saken är att de är lite svårt att träna bort med vår bil då den är gammal och inte alls fungerar som en ny bilskolebil. Men men. Trippellektion på fredag igen så då är de bara köra på. :)

Kommentarer
Postat av: camilla

<3<3<3

2011-08-16 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0