Ett sprattel.

Har som sagt haft långvecka på jobbet. Så när jag har jobbat 7-22 har jag sovit kvar i ett ledigt sovrum.
Lika bra, så slipper man tänka på skjuts,plus att de är drygt om Athida vaknar på nätterna hemma och jag ska upp.

Nå väl, igår kväll gick jag och lade mig. Buffade lite på magen och tänkte att kanske vaknar de till och man känner nå.
Då kände jag en buff tillbaka, och de var inge annat. Låg helt still och vågade knappt andas.. och då kom det igen.
så bebis lever verkar de som ;) och nu är jag i v 14+3 veckobyte på tisdagar.


Och även två av personalen vet om att jag är gravid. Vad fan, orkar inte hålla de hemligt nu. Skulle de inte bli nå barn skulle jag må piss i allafall.

Men vi hoppas på det bästa :)

2011-07-15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0