Skärtorsdag.

Idag tog jag första tabletten med Levaxin. Får se hur länge det tar innan man märker någon skillnad. Håller tummarna på att det går fort, och att värdena går ner fort. Så ämnesomsättningen kan bli normal igen. Kanske man kan få bort alla kilon jag gått upp sedan vi fick Athida.



Idag kom min mormor och hennes vännina. Athida har fullt upp och visa Biggan mommo allt hon kan och allt annat med för den delen :) Vart gemensam middag idag. Athida kom i säng senare än vanligt, men sov nästan när vällingen var slut. Hoppas på att hon sover bra inatt så hon är pigg och glad imorgon.

Imorgon ska vi nämligen till Strängnäs till min Gudmor och Gudfar och hälsa på.
Var ett tag sedan vi var där nu. Athida ser framemot att hoppla hästen som hon säger.
Sedan ska vi se om Gudfadern har några pallkragar över som jag kan få till mina planer på framsidan :D

Efter strängnäs är det annat som händer. Hemliga planer ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Har blivit testad för samma sak :/ Väntar på resultat.

2011-04-23 @ 08:06:08 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0