Sakta men säkert.

Bilkörningen går bra mycket bättre nu. Börjar lära känna vår kära v40 ganska så bra nu ;)
Nu morrar han inte alls lika mycket. Och att backa blir jag allt bättre på, ännu har ingen lyktstolpe varit i vägen.
Törs köra bland mycket bilar, på både landsväg och riksväg. Så nu jäklar! :)

På måndag blir det ringa körskolan igen, för att se om det finns någon tid som passar mig och svärmor.
Så får vi se vad dom tycker med. Känns iallafal bra när jag kör, så vi får se. Dom har ju nya bilar så de blir nog kruxigt ibörjan. Men men, skam den som ger sig.

Idag körde jag ner till Sura och hämtade mitt MeandI paket. Massa fint med en saftig faktura ;)
Tidan skulle prova klänningen på en gång. Fick henne iallafall att äta mat först, och sen prova. Mutning på hög nivå. Massa mat åt hon med :)
Sen skulle inte klänningen av, utan då var de dags för dans tyckte hon. Så spotify åkte på och hon hade disco en stund.

Nattlinnet skulle hon minsann inte ha på sig, men tillslut så. Kan ju inte sova i nya klänningen heller.
Och nu sussar hon sött, jag ska nog lägga mig i ett varmt bad! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint sandra gjorde när hon fixade bloggen åt dig :)

2011-04-16 @ 01:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0