Meandi party!

Idag kom Katja hit och visade vårens kollektion. Vart lite folk som kom iallafall.

Detta vart inhandlat till oss här hemma :


folkbils klänningen till Athida


Super mjuka och sköna puffbyxor. Så där tunna men ändå i bra kvalite. Perfekt till sommarkvällar och hösten!


Tunika från förra kollektionen, vart i strl 98-104. Blir nog bra till hösten. Var så billig så jag kunde inte låta bli, haha.


Mops leggings till tunikan, samma strl. Blir nog tjusigt.


Mamma yoga byxan till mig.

Sen vart det även ett överraskningspaket till mig med.

Plus att jag tingade lite av vårkollektionen som Katja ska sälja av sen ;D

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Halloj! Såg att du tävlat lite tidigare, och vill bara tipsa om att jag nu har flera tävlingar igång på bloggen. Du kan bl.a tävla om en valfri Skötväska! Mvh Annika, http://nilssonpettersson.blogg.se

2011-04-04 @ 08:39:38 / URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0