Jihaaaa

Igår ringde områdeschefen för ett jobb jag sökt och frågade om jag fortfarande var intresserad. Vilket jag var.
Idag hade vi ett möte, och när jag har lämnat in betyg och utdrag ur belastningsregistret skickar hon hem schemat.
Helt underbart!

Kommer att jobba på ett korttidsboende, för barn med funktionshinder.
Vilket kommer bli ett ganska hårt jobb, då passen oftast är från 7-22.
kommer bli långa dagar från Athida. Men det är ett jobb, och något jag verkligen känner att jag vill göra.

Blir nog ett väldigt givande jobb. Och om inte annat så är de betydligt mycket mer i lön än fp jag har nu ;)

Jag ser framemot det iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad glad jag blir för din skull! Är så mycket "lättare" och roligare att jobba när man gör något man brinner för. Lycka till! / Fru

2011-04-28 @ 21:48:20
Postat av: Sara

Grattis! =)

2011-04-29 @ 04:52:23 / URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0